Forum Bebeği Forum Ana Sayfa

Bebek.com Forum'a Hoş Geldiniz...

Üye Girişi yapın veya Kayıt olun.
Bebek.com forumunu ilk ziyaretiniz ise; Forum Kuralları için tıklayınız.

 çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya

Sayfayı değiştir: 12345678910.. > >> | Sayfayı gösteriyor 1 of 121, mesajlar 1 to 20 of 2415
Yazar Mesaj
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 10:35:35 ( #1 )
arkadaşlar merhaba ben burda yeniyim daha ama bana yardım edeceğinizi umuyorum ben bu ay klomen+çatlatma iğnesi olucam. pko hastasıyım. aranızda bu tedavileri olan varmı? varsa yaşadıklarınzı benimle paylaşırmısınız
lhazar

  • Tüm gönderiler : 704
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 10:48:57 ( #2 )
merhabalar,allah yardımcın olsun öncelikle,bende klomen tedavisi gördüm ilk kezmi kullanacaksın bilmiyorum,benim doktorum bana 1 yıl sadece klomen tedavisi uygulamıştı.çatlatma iğnesi yapmamıştı ve onun için hiç bir sonuç alamamıştık,doktorumu değiştirdim ve o ay klomen + çatlatma iğnesi kullandık ve sonuççç,şimdi 8 aylık oğlum var.Bak canım ultrason takibinede giriyormusun bilmiyorum ama benim yumurtannın çatladığını ultrasonda gördüler.ve o gün ve ertesi gün çalışmalar sonucunda hamile kalabildim.en önemli şey strese girmemen eğer strese girersen yumurta çatlasada tutmayabilir hiççç moral bozmak yok,allah uygun zamanını biliyor sen merak etme.en kısa zamanda sağlıkla bebeğine kavuşacağına eminim.sendeki sorun büyük bişey değil canım merak etme en azından doğru yolu bulmuşlar,beni 1 yıl süründürdüler.merak ettiğin olursa sorabilirsin detaylı sormak istersen özelden msj yazabilirsin.gözün korkmasın herşey çok kolay.
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 10:57:11 ( #3 )
ıhazar merhaba. ben 7 ay önce boş gebelik geçirdim ve kürtaj oldum ondan sonra ögrendim pko lu olduğumu. kendi kendine hamile kalmışım ama olmadı işte. sonra eylüle kadar korundum istemedim. geçen ay ilk kez klomen kullandım ama bi sonuç alamadık. bu ay klomen+igne yapıcaz .28 ekimde gidicem yumurtalara bakıcak ona göre iğne yapıcak.
senin hamile kaldığını duydum cok sevindim allah oğluna uzun ömürler versin. bi zaman bende hamile kalıcam ama insanı yoruyo bu bekleyiş.zaten 2 ay daha deneyip olmazsa kendi haline bırakmayı düşünüyorum sonucta kendiliğinden olan bi gebeliğim var ne bilim aklım karışık biraz. ama senin oğlunun o güzel yüzünü görünce kayfim yerine geldi ümitlendim.
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 10:58:57 ( #4 )
özelden msj yazmak nasıl oluyo. nerden giriyoruz.yeniyim ya
denizatiyim

  • Tüm gönderiler : 6824
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostuz
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 11:21:59 ( #5 )
SELAM CANIM BENDE PROLAKTİNDEN DOLAYI GEBE KALAMIYORDUM BU HORMONU İLAÇLA DENGEYE GETİRDİK SONRA GONAPHEN ADINDA KLOMEN İÇERİKLİ BİR İLAÇ KULLANDIM ADETİMİN ÜÇÜNCÜ GÜNÜ KULLANDIM BU İLACI BEŞ GÜN BİR ADET SONRA KONTROLLERE GİTTİM YUMURTAM İSTENİLEN BOYUTA SANIRIM 18MM YADA 20 MM ARASINDAYKEN ÇATLATMA İĞNESİ YAPILDI 36 SAAT SONRA İLİŞKİ DENDİ BANA AMA O AY TUTMADI ERTESİ AY GENE DENEDİK AMA BİZ BU SEFER İĞNE VURUNDUKTAN 4 YADA 5 SAAT SONRA VE 16 SAAT SONRAMI NE İLİŞİKYE GİRDİK VE O SEEFERİNDE TUTTU ŞİMDİ ON İKİ HAFTALIK GEBEYİM İNŞALLAH RABBİM SENİ ÇOK BEKLETMEZ BEN ON SEKİZ AY MÜCADELE VERDİM ALLAHIM BEBEK İSTEYEN DOSTLARIMA NE OLUR GÖNLÜNDEN GEÇENİ VER RABBİM HEP DUA EDİYORUM İLKİNDE TUTMAYA BİLİR SAKIN ÜZÜLME EN AZ 3 KERE DENENEBİLİYORMUŞ BU YÖNTEM ÇOK ÖPTÜM

gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 11:28:32 ( #6 )
merhaba deniz ben yazdıklarınızı o kadar okudumki seni tanıyor gibiyim çok sevindim senin adına. ben geçen ay sadece klomen kullandım bu ayda + çatlatma iğnesi olucam bakalım hayırlısı. dr banada 36 saat sonra dedi ama bende senin gibi 4-5 saat sonramı ilişkiye girsem acaba? 28 ekimde yapacak iğneyi senin bu dediklerinide sorayım ona. çok teşekkür ederim. bebeğinde sağlıklar doğar işallah.ye ben bide kimle konuşsam bu iğneden olup hamile kalan bebeği erkek oluyo.seninkide olurmu dersin yumurta çatladığı an ilişki oluyo ya tabi erkek spermler hızlı. heralde ondan oluyo.gerçi allahın işi.sağlıkla olsunda.mis gibi kokaaaaaaaaar oooooooooooooo....ohhhhhh
b_cevrimkaya

  • Tüm gönderiler : 2043
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: istanbul/avrupa
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 11:46:43 ( #7 )
kızlar kaç ay denedikten ve olmadıktan sonra bu catlatma ignesini yapıyolar ben 4 aydır deniyorum olmuyo ben bu ay gidip doktora gozukuyimmi
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 11:53:10 ( #8 )
burcucum aslında normalde en az 3 ay klomen tedavisi veriyolar.ama yumurtalıklara baktığında çatlama olmuyoa bu ilaçla, o zaman + iğne yapıyolar sen bi danış bence doktoruna. ben 1 kez klomen kullamdım bu ay klomen+iğneye geçicek.gerçi ben biraz aceleci davrandım.bazı kişilerde klomen çatlatmaya yeterli olabiliyor.bende yetmedi o yüzden iğneye geçtik.sen bunları doktoruna sor bence..
b_cevrimkaya

  • Tüm gönderiler : 2043
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: istanbul/avrupa
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:03:25 ( #9 )
canım sagol bu arada sizin kaçıncı ayınız bebek denemede
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:09:15 ( #10 )
burcucum ben 7 ay önce bi düşük yaşadım ondan sonra eylül başına kadar korundum. o zamanda kendiliğinde oldu ilk denememdi zaten.ama şimdi pko yüzünden zorlanıyoruz.dr bu ilaçları kullanmazsam hamile kalmamın cok zor olacagını ve uzun süreceğini söyledi.3 yıllık evliyim ve 26 yaşındayım. sen ne zamandır deniyosun.işallah en kısa zamanda hepimiz bebeklerimize kavusuruz
b_cevrimkaya

  • Tüm gönderiler : 2043
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: istanbul/avrupa
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:16:40 ( #11 )
canım bende 2 senelik evliyim ve 4 ay dır deniyoruz olmuyo inan onceden korunmayı bırakmadıgım icin kendime simdi cok kızıyorum annem bırak artık oldugu zaman olsun diyodu ama ben yok biraz evime alısıyım dedim keske daha once olsaydı inan simdi hergece dua ediyorum bizde ogunleri gorelim bebeklerimizin oguzel mis kokusunu duyalım diye allah isteyen herkese nasip etsin kollarını bos bırakmasın canım
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:21:32 ( #12 )
aminnnnnnnnnnnn....sendede pko mu var?4 ay uzun bi süre değil hiç üzülme olacak buna inanalım.aslında bende 2-5 sene korundum hadi onu geç,mart-eylül arası keşke korunmasaydım ne gerek vardı hemen olcak sansım stresli bi dönemimdi denk gelmesin dedim. ama şimdide arıyorum. herşeyin hayırlısı be canım napalım...
lhazar

  • Tüm gönderiler : 704
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:26:21 ( #13 )
gözdecim adların altında Pm diye bişey var ordan özel mesajı kime yollayacaksan onun adının altındaki pm ye bas gönder detaylı sorabilirsin
b_cevrimkaya

  • Tüm gönderiler : 2043
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: istanbul/avrupa
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:30:17 ( #14 )
canım ya pko ne ben onuda bilmiyorum ve ben daha hiç kadın dogum doktoruna gitmedim daha
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:34:55 ( #15 )
çok teşekkür ederim
 
lhazar

  • Tüm gönderiler : 704
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:35:14 ( #16 )
canım sen kendi kendine etkilenme yazılanlardan,istiyorsan bi kadın doğumcuya görün ama sanırım daha 4 aymı olmuştu çalışmalar,canım çok yeni günü denk gelmiyor olabilir.bazı insanlarda yumurtlama 18 20.gün olabiliyor.sen neden panik oldun,akışına bırak zaten doktorda en az 1 yıl denemelisin diyecek.pko yumurtlama bozukluğu bi nevi yumurtanın çatlamayıp kiste dönüşmesi olabiliyor bazılarında.kolay bişey sadece hamile kalmak için biraz daha uğraşılıyor kötü bişey yani kısırlık falan değil canını sıkma.
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:38:47 ( #17 )
burcucum pko (polikistik over) malesef kadınların %6 sında görülen bi hastalık.en belirgin özelliği adet düzensizliği. yumurtlama olmadığından veya geç olduğundan adetlerin belli olmayan tarihlerde oluyor.ayrıca yüzde tüylenme,kilo alma ve sivilcelenme de tipik özelliği.eger  bu belirtilerden birkacı sende varsa bi dr a görün derim ben. ama adetlerin falan düzenliyse yasında küçükse(yasını bilmiyorum) dr sana daha 6-8 ay bekleme süresi verir.
b_cevrimkaya

  • Tüm gönderiler : 2043
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: istanbul/avrupa
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:45:19 ( #18 )
yasım 25 ve adetimde daha ilk defa 2 gun erken oldun yoksa cok duzenliydim
ya kızlar bilmiyorum aslında 4ay uzun degil ama ne biliyim bana sanki yıllar oldu gibi geliyo cok zormus boyle beklemek gercekten zor
gözdeata

  • Tüm gönderiler : 2623
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 12:54:21 ( #19 )
evet canım zor biraz ama tasalanmanı gerektirecek bişey yok bence.ama istersen yinede bi dr a git.bence özellikle 10-19 arası sık sık 2 günde bir ilişkiye gir bide böyle dene.ama canını sıkma bu kadar. kafana takarsan zaten stresten olmaz.sen böyle yaparsan biz pko lular napalım herşeyin hayırlısı.hiç beklemediğin anda bebeğin gelir.mucizelere inan..
b_cevrimkaya

  • Tüm gönderiler : 2043
  • Ödül puanları : 0
  • Katıldı: 01 January 0001
  • Bölge: istanbul/avrupa
  • Durum: çevrimdışı
Ynt: çatlatma iğnesi yaptıranlar buraya - 20.10.2006 13:00:46 ( #20 )
canım allah herseyin hayırlısını versin tabi biz aceleci davranıyoruz birazda ya buayda icimden bir ses hep tamam bu ay dedi olmayıncada cok uzuldum bide cevremde herkes ilk denemede hamile kaldı ben ugrastıgım halde olmayınca uzuluyorum istemeden
Sayfayı değiştir: 12345678910.. > >> | Sayfayı gösteriyor 1 of 121, mesajlar 1 to 20 of 2415

Hızlı ulaşım:

Şu andaki aktif kullanıcılar
0 adet üye ve 4 misafir var.
İkonların Anlamları ve İzinler
  • Yeni mesajlar
  • Yeni mesaj yok
  • Yeni Konu ve Yeni Mesajlar
  • Yeni mesajı olmayan yeni konu
  • Yeni mesajlarla kilitlendi
  • Yeni mesajlar olmadan kilitlendi
  • Mesajı oku
  • Yeni konu başlat
  • Mesaja cevap ver
  • Yeni anket gönder
  • Oy gönder
  • Post reward post
  • Gönderilerimi sil
  • Konularımı sil
  • Gönderiyi derecelendir

© 2000-2009 ASPPlayground.NET Forum Version 3.4